restaurant-villa-katalina - Intelier Villa Katalina Hotel - Intelier

Villano Bistró Restaurant

A gastronomic oasis in the heart of San Sebastián

Culinary experience at Villano Bistro

Come discover our culinary proposal, a tribute to innovation and quality. Fresh, seasonal ingredients to enjoy the most authentic flavors of each season.

Intelier

Reserve your table

More informationabout the restaurant

Breakfasts

Monday to Sunday: 07:30 to 11:00
Dishes prepared to order

Meal Hours

Monday to Sunday: 13:00 to 15:30

Dinner

Monday to Sunday: 20:00 to 22:30

Terrace hours

Monday to Sunday: 12:00 to 23:00

Lunch and dinner

En salones privados con capacidad
para 45 personas

Discover our new proposal

A new restaurant located in the heart of San Sebastián that you cannot miss.

Café
Breakfast, lunch and dinner
Terrace on a pedestrian square
Unique dishes

Enjoy Our Flavor

At Villano Bistro, you can enjoy a wide selection of typical tapas, allowing you to discover authentic Basque cuisine firsthand, with innovative touches that will surprise you.

restaurant-villa-katalina - Intelier Villa Katalina Hotel - Intelier
Intelier

El trato personalizado, la ubicación en el centro de Madrid, las comodidades en las habitaciones y los servicios que he necesitado son las razones por las que volvería una y mil veces. 100% recomendable.

Intelier

Hotel muy bien situado en el centro de Madrid. La reforma que han hecho ha supuesto un cambio enorme a mejor. Las habitaciones son muy acogedoras. Destacar la gran mejora de los baños, que ahora las duchas son excelentes, y también de las camas. Buen gusto en la renovación del mobiliario, manteniendo, con elementos modernos, un ambiente clásico, propio del edificio en que está el hotel. El servicio y limpieza muy buenos. Muy recomendable para alojarse en el centro de la capital.

Intelier

Nos gusta alojarnos en este hotel porque tiene algo especial, una ubicación en pleno centro, que nos permite siempre que vamos algún musical o teatro por Gran Vía alojarnos una noche con todas las comodidades y el desayuno perfecto. La zona es tranquila aunque esté en pleno centro. Muy recomendado.